מוקד פניות הציבור של 15 דקות

מוקד פניות הציבור שלנו מסייע מדי יום לנוסעי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. אלפי פניות מגיעות אלינו דרך האתר, המייל והפייסבוק. הפניות נוגעות לכשלים ובעיות בשירותי התחבורה הציבורית הקיימים ולשירותי תחבורה ציבורית חסרים במקומות שונים בארץ (בעיית תדירות, איחורים, דילוג על תחנות ועוד).

 

מוקד הפניות הוא הקשר הישיר שלנו עם ציבור הנוסעים ובעזרתו אנחנו מקבלים תמונת מצב ברורה ועדכנית על מצב התחבורה הציבורית בארץ. הפניות כולן נבדקות, מסוננות ונענות בהתאם.