top of page

דווחו לנו!

באמצעות טופס הגשת דיווח אנו אוספים באופן מרוכז מידע על ליקויים בתחבורה הציבורית ופועלים במרוכז לפעול לתקנם. 

​מה אנו עושים עם הדיווחים?

1. אנו מפיקים באמצעותם דוחות המוגשים למשרד התחבורה ולחברות התחבורה הציבורית ועוקבים אחר תיקון הליקויים. 

2. אנו משתמשים בדוחות לצרכים תקשורתיים על מנת לגרום לרשויות לפעול.

*שימו לב שאין מענה פרטני על דיווחים אלה, אך הם חשובים לנו מאד כדי שנוכל לסייע לכם לשפר את התחבורה הציבורית ברחבי הארץ.

רוצים לדבר איתנו? 

זקוקים למענה פרטני? כתבו לנו ל- moked@15minutes.co.il

מוקד פניות הציבור שלנו פעיל במהלך השנה, למעט חודשי הקיץ. 

 

*בשל המלחמה, המענה במוקד פניות הציבור איטי מהרגיל.
 

בנוסף, ניתן לדווח על כשלים ובעיות בתחב"צ בטופס דיווח

מוקד פניות הציבור שלנו מסייע מדי יום לנוסעי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. אלפי פניות מגיעות אלינו דרך האתר, המייל והפייסבוק. הפניות נוגעות לכשלים ובעיות בשירותי התחבורה הציבורית הקיימים ולשירותי תחבורה ציבורית חסרים במקומות שונים בארץ (בעיית תדירות, איחורים, דילוג על תחנות ועוד). מוקד הפניות הוא הקשר הישיר שלנו עם ציבור הנוסעים ובעזרתו אנחנו מקבלים תמונת מצב ברורה ועדכנית על מצב התחבורה הציבורית בארץ. הפניות כולן נבדקות, מסוננות ונענות בהתאם.

רוצים לפנות למשרד התחבורה? למפעילות האוטובוסים?

לא בטוחים מהן הזכויות שלכם כנוסעי תח"צ?

תחבורה ציבורית חשובה לכם? סייעו לנו להמשיך לפעול!

bottom of page