מאמרים וכתבות
הוועד המנהל
.jpeg)
דפנה עורי-מסט צ'קין
יו"רית
דפנה בעלת תואר שני בלימודי הסביבה בהצטיינות יתרה עם תזה בנושא חינוך סביבתי ופילוסופיה סינית ותואר ראשון במזרח אסיה ואומנות רב תחומית, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.
דפנה היא אקטיביסטית ופעילה חברתית-סביבתית שיוזמת ופועלת לשינוי מדיניות בתחומים המשלבים מזון, בריאות וסביבה.
ממקימי ארגון "15 דקות" לקידום תחבורה ציבורית שם הקימה את מוקד פניות הציבור, ליוותה קהילות ויחידים במאבקים מול עיריות, משרדי ממשלה וחברות תחבורה. ממובילות מחאת "לחם מלא בפיקוח".

נחמן שלף
יזם הי-טק סדרתי ויזם חברתי. שותף בהקמה של חברות הי-טק וקלינ-טק, של קרן הון-סיכון; ושל העמותות IVN - רשת הון סיכוי לישראל ומרחב - התנועה לעירוניות בישראל. לשעבר סגן נשיא ומנכ"ל חטיבות ב-HP וב-3Com, יו"ר ומנכ"ל של מספר חברות הזנק, ושותף מנהל ב-קרן הון-סיכון.
כיום מפתח כלים לניתוח התחבורה בישראל.
כחלק מפעילותו במרחב, נחמן היה שותף להקמה של 'מכון ראשי ערים לעירונית מתחדשת בישראל' - המקנה יסודות בתכנון ערים לראשי ערים.
נחמן מרצה בנושאים הבאים; עירוניות וקיימות, פיתוח כלכלי בהקשר העירוני, מידע פתוח לתחבורה מקיימת, אגירת אנרגיה לרשתות חשמל, ויזמות.
בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים בהצטיינות יתרה מהטכניון.

אלון סיגלר
מתכנן ערים ותחבורה ציבורית בעל תואר שני בתכנון ערים מאוניברסיטת תל אביב. מעריץ של המרחב העירוני ומאמין שעיר טובה היא עניין של בחירה. בעל נסיון של מעל עשור בתכנון עבור המגזר הציבורי והפרטי. בין היתר עבד באגף התנועה של עיריית תל אביב יפו בתקופה של שינוי מעיר למכוניות לעיר לאנשים שמאפשרת מגוון אמצעי ניידות. כמו כן, עבד בוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב על פרויקטים של התחדשות עירוני ותכניות תחבורה ציבורית משמעותיות (הרק"ל והמטרו).
כיום מייעץ לרשויות מקומיות וחברות פרטיות וממשלתיות בנושאי תחבורה ועירוניות. ב- 2022 הקים את סוכנות הייעוץ Last Mile, סוכנות לתכנון ערים ותחבורה ששמה לה למטרה להפוך את הערים שלנו למקום שטוב לחיות בהן.