מאמרים וכתבות
בני הנוער פותרים את בעיות התחבורה בעיר
בסוף חודש נובמבר יתקיים באולם הכנסים של עיריית חיפה אירוע מרתוני שבמסגרתו תציג העירייה לבני נוער אתגרים מתחום התחבורה, במטרה למצוא פתרונות לבעיות שיוצגו לשופטים, והפתרונות הטובים ביותר ייבחרו להמשך פיתוח.
(מתוך כתבה שפורסמה במגזין כלבו חיפה והצפון, 23.10.19)
דוח מבקר המדינה
"תושבי ישראל מתמודדים מדי יום ביומו עם מציאות תחבורתית קשה ומעיקה. אין מדובר כלל ועיקר רק באי נוחות. המציאות הזאת פוגעת בפריון העבודה; מביאה לאי-מיצוי הפוטנציאל של התוצר המקומי הגולמי ושל ההכנסות ממיסים; תורמת לזיהום האוויר ולמפגעי רעש."
Our Work
דווחו לנו!
באמצעות טופס הגשת תלונה אנו אוספים באופן מרוכז דיווחים על ליקויים בתחבורה הציבורית ופועלים במרוכז לפעול לתקנם.
מה אנו עושים עם הדיווחים?
1. אנו מפיקים באמצעותם דוחות המוגשים למשרד התחבורה ולחברות התחבורה הציבורית ועוקבים אחר תיקון הליקויים.
2. אנו משתמשים בדוחות לצרכים תקשורתיים על מנת לגרום לרשויות לפעול.
*שימו לב שאין מענה פרטני על דיווחים אלה, אך הם חשובים לנו מאד כדי שנוכל לסייע לכם לשפר את התחבורה הציבורית
רוצים לדבר איתנו? moked@15minutes.co.il
זקוקים למענה פרטני? כתבו לנו למוקד פניות הציבור (המענה אינו מידי)
מוקד פניות הציבור שלנו מסייע מדי יום לנוסעי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. אלפי פניות מגיעות אלינו דרך האתר, המייל והפייסבוק. הפניות נוגעות לכשלים ובעיות בשירותי התחבורה הציבורית הקיימים ולשירותי תחבורה ציבורית חסרים במקומות שונים בארץ (בעיית תדירות, איחורים, דילוג על תחנות ועוד). מוקד הפניות הוא הקשר הישיר שלנו עם ציבור הנוסעים ובעזרתו אנחנו מקבלים תמונת מצב ברורה ועדכנית על מצב התחבורה הציבורית בארץ. הפניות כולן נבדקות, מסוננות ונענות בהתאם.